Direktlänk till inlägg 7 oktober 2012

nytt, missat?

Av missgold - 7 oktober 2012 22:18

Ni har väll inte glömt bort att titta på min nya blogg?

lifebyjessie.blogg.se

Kom ihåg att jag inte kommer skriva på denna bloggen, men den kommer att finnas kvar.

 
 
Anna - Ryttare

Anna - Ryttare

26 oktober 2012 17:06

Hej, grymt fin blogg tjejen :D
Kika gärna in på min, som jag delar med 2 kompisar, handlar om lite allt möjligt och går att läsas utav alla!
Kram ♥

http://annasylves.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av missgold - 4 oktober 2012 18:14

bara så ni vet så kommer jag blogga på lifebyjessie.blogg.se under en period. jag ska se vilken bloggportal jag tycker mest om. ska se om jag vänjer mig vid blogg.se annars återgår jag till denna bloggportalen, men jag skriver ett inlägg om jag g...

Av missgold - 2 oktober 2012 15:30

snart ska jag dra till stallet, ÄLSKA!♥   som ni kanske märkt har jag skrivit många känsloinlägg, det på grund av att jag har mycket att tänka på.Livet som tonåring helt enkelt. Fast innan någon hinner på peka det så är jag ju faktiskt int...

Av missgold - 30 september 2012 18:05

Hopp och styrka, det är jätte viktigt. Då menar jag inte fysisk styrka, jag menar mentalstyrka. När livet slår tillbaka och allt känns omöjligt, då måste man ha hopp och mentalstyrka. Man får inte ge upp, känns det omöjligt så försök igen. Går de...

Av missgold - 29 september 2012 12:12

Gick upp halv åtta för att åka till katthemmet, jag jobbar ju där en gång i månaden. Är trött men det stoppar inte min vardag ;) Fullt upp idag helt enkelt. // xoxo MissGold...

Av missgold - 27 september 2012 21:24

När min kanin dog så krossade det mig!   Min kanin betydde allt för mig, verkligen allt! Hon och hennes syskon bara sprang runt där, jag såg bara henne.jag visste att jag inte skulle få henne, jag var ledsen i en vecka tills jag fick en överras...

Presentation


Hey, Jessica här. Jag är en 12 årig bloggare
som bloggar under namnet MissGold, du har nog aldrig sett mig förut.
Jag finns iallafall, och jag hoppas du fortsätter kika in på min blogg.
Det är iallafall trevligt att du hittade mig och nu har läst detta

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

vilken årstid är bäst?
 vår
 vinter
 sommar
 höst
 ALLA!!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards