Alla inlägg under juli 2012

Av missgold - 31 juli 2012 19:00

Hon älskade att vara ute, men det började regna så fick ta in henne igen....

// xoxo MissGold

Av missgold - 31 juli 2012 18:35

Hey, idag har jag varit sjukt trött.
Men har endå rensat garderoben, så har inte hunnit blogga.


Nu ska man släppa ut ayla i utehagen, första gången. Får se hur hon reagerar ;)


// xoxo MissGold

Av missgold - 30 juli 2012 20:34

Hemligheten, den är egentligen inte speciell, jag har bara valt att gömma den.
Det är att jag ska börja i en sport.
Berättar vad när jag har börjat ;)

Av missgold - 30 juli 2012 15:22

Dåliga bilder pga. Min mobil kamera.

Av missgold - 30 juli 2012 12:09

Igår var jag med en kompis, vi har alltid lika roligt ihop ;)
På kvällen grillade jag och familjen.

Jag skrev detta nu för igår krånglade det med appen.
Hade ingen till gång till dator.
Samma är det idag.
Så vi får hålla tummarna för att appen funkar idag, annars blir det inte uppdaterat förrens ikväll.

Håll koll på bloggen, för idag (om inte appen krånglar) så kommer min lilla hemlighet.
Den som jag sagt kommer göra att bloggen kommer handla om något mer ;)

// xoxo MissGold

Av missgold - 29 juli 2012 19:15

Detta är en random sak jag kom att tänka på.


Dagen innan skolavslutningen
Skulle vi ha brännboll.
Alla i min klass är ganska tävlingsinriktade.


Det var min tur att skjuta.
Då kastade brännaren bollen till mig, och jag har inget bollsinne alls.
Så jag missade bollen.
Då skrek alla skynda.
En gick fram och kastade bollen till mig, stenhårt och jag fick den i magen.
Det var inte det som gjorde ont, det som gjorde ont var att ingen märkte det.

Av missgold - 29 juli 2012 10:14

Härlig känsla när man vaknar typ 9 efter att gått och lagt sig halv1, INTE!
Känner på mig att jag kommer vara sjukt trött idag.
Men det stoppar inte mig ;)

// xoxo MissGold

Av missgold - 28 juli 2012 22:01

Idag har man varit med kompisar (som jag sa innan)

Sedan bjöd vädret på ösregn när man skulle  hem.

Lite åska tror jag det var också, så paraply var helt uteslutet.

vi kör en sådan där rolig 5 saker om mig grej tycker jag ;)


♥ jag älskar doft ljus

♥ och mysiga filtar

♥ jag är rädd för åska

♥ och nyårsraketer

♥ jag är kittlig (nog ingen hemlis för mina kompisar längre...)


 

 

Presentation


Hey, Jessica här. Jag är en 12 årig bloggare
som bloggar under namnet MissGold, du har nog aldrig sett mig förut.
Jag finns iallafall, och jag hoppas du fortsätter kika in på min blogg.
Det är iallafall trevligt att du hittade mig och nu har läst detta

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

vilken årstid är bäst?
 vår
 vinter
 sommar
 höst
 ALLA!!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards