Alla inlägg under juni 2012

Av missgold - 30 juni 2012 22:47

ja, då var denna dagen klar ; )

imorgon kommer jag med fler uppdateringar ;)


Godnatt!



// xoxo MissGold

Av missgold - 30 juni 2012 22:02

säg vad du vill, men vill du något så klarar du det!

tro mig jag vet ;)


what doesn´t kill you makes you stronger!!

 

Av missgold - 30 juni 2012 21:14

Då har man grillat med familjen, alltid lika gott! ; )

Nu sitter man och myser med kaninen, söötis♥

Ska nog bli till att se på film sedan.

Kommer nog lite uppdateringar under kvällen ;)



// xoxo MissGold

Av missgold - 30 juni 2012 19:35

Jag flamsar inte runt och hånar andra tjejer, jag är helt enkelt inte en osäker 12 åring.

Jag vet vad jag vill och jag behöver ingen bekräftelse på att jag är fin.

Jag kan tycka om mig själv ändå.

Kan inte säga att jag är perfekt, men jag duger precis som jag är.

Behöver inte ändra på mig själv bara för att någon säger att de inte gillar mig.

Det är deras åsikt och jag kommer inte hata mig själv bara för att EN osäker människa gör det.


 


Hate me or love me, it´s youre choice!



// xoxo MissGold

Av missgold - 30 juni 2012 15:46

  dagen har inte varit så speciell, har varit och tittat på tapeter.

annars har inget hänt, ska grilla med familjen i kväll *längtar*

men det var nog allt för den här gången


Ps. behöver fler läsare..... :'(


// xoxo MissGold

Av missgold - 30 juni 2012 13:48

Veckans inspiration är Nellie Berntsson.

Hon är min inspiration denna veckan på grund av att hon är lika gammal som jag, men tuff och självsäker (det är väll jag med ;) men inte många i min ålder är det)

Nellie Berntsson hoppryttare och 3 hästars ägare (Stella,Elvis och Bellman)

Hon kanske även ska rida Black Trump "Becki".


Nellie är en självsäker, tjej men en ganska vågad stil.
Hon är idol för mer än 5.000 tjejer i sverige ifrån alla åldrar.


Hon har varit bla. modell för Hööks och medverkat i säsong 3 i ponny akuten.


Du vet vad du gör, och menar ALLT du säger, du älskar oss lika mycket som vi älskar dig och du bloggar lika bra som de stora bloggerskorna som Kenza och kissie!



Nellie Berntsson, 12 år jag hedrar dig att ta platsen i veckans inspiration!♥


// xoxo MissGold


Av missgold - 30 juni 2012 13:20

jag ska ha ett blogg inslag som kallas "veckans inspiration" där jag skriver en gång i veckan vad som inspererat mig under veckan (kan vara en sak,ett citat, en person,en idol, ett djur o.s.v)


// xoxo MissGold

Av missgold - 30 juni 2012 12:58

detta är mitt första inlägg på bloggen.

jag hoppas att ni börjar läsa min blogg och tycker att den är intressant.

jag kommer skriva om mitt liv, mina hobbyer o.s.v

sedan blir det fler saker om jag får fler läsare ;)


// xoxo MissGold

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hey, Jessica här. Jag är en 12 årig bloggare
som bloggar under namnet MissGold, du har nog aldrig sett mig förut.
Jag finns iallafall, och jag hoppas du fortsätter kika in på min blogg.
Det är iallafall trevligt att du hittade mig och nu har läst detta

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

vilken årstid är bäst?
 vår
 vinter
 sommar
 höst
 ALLA!!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards